Valborg

Så var det dags, valborg 2009. Den där överskattade kvällen på året som man lägger ner mycket tanke innan vad som ska hända. Nja, jag har aldrig varit mycket för valborg men igår hade jag en riktig lyckad kväll.
   En skön dag helt och hållet om väldigt stressad dock. Letade kläder med emma på tidig eftermiddag, hittade inget så vid halv tre skildes vi åt. Hon åkte hem och jag fortsatte min sökning, denna gång efter en bh. Jag skulle till bröllopshuset efteråt och testa min balklänning så jag behövde hitta en passande bh. På vägen till affären träffade jag på Karro och hon följde med när jag skulle testa klänningen. Jag är jättenöjd med klänningen. Det känns som den passar mig, och det är precis den känslan jag letade efter när jag stod timmar och timmar i balklänningsaffärerna letandes efter den perfekta klänningen. Jag fann den och jag längtar till balen då jag får vara prinsessa för en dag. Det är bara 30 dagar kvar nu. Inte alls långt!! 
   Efter en stressad dag hit och dit med långa köer på hemköp, med bränd bulgur kom jag och Emma ungefär en timma sent till Daniel där resten var, fredrik, malm, ertz, daniel med mera redan var. Och massor mer härliga vänner som jag inte sett på väldigt länge!
   Tyvärr blev det kort visit med högt tempo på ätningen för mig och emma för snart satt vi på en buss till vårdsbergskors där fröken Stern hade 20-årsfest. Trevlig kväll med några av mina bästa. Trots huvudvärk och för kalla kläder så blev kvällen lyckad.




Underbart.

Nu väntar en helg med hårt fysik B plugg. Men först ska jag iväg till johan och kolla på film. Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

2009-05-02 @ 02:55:36
URL: http://sarasvedlindh.blogg.se/
Postat av: Sara

Oops, skickade visst en tom kommentar forst haha. Men sa himla snygg du ar tjejen! Harligt med en lyckad valborg! :)

<3

2009-05-02 @ 02:56:38
URL: http://sarasvedlindh
Postat av: emma

Tack för en toppenkväll Sanna :)

2009-05-04 @ 11:00:37
URL: http://www.emmzolo.blogspot.com
Postat av: Karro

du var så himla fin i din klänning så du ska vara nöjd :) Du kommer bli så vacker sen på balen =)

2009-05-04 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0