Onsdagsklubbens studentskiva.




Onsdagsklubbens studentskiva. 6 maj 2009.

Nu är tiden här, den glädjefyllda tiden. Tiden med studentskivor. Jag var på min första igår. Det var de stiliga killarna i Onsdagsklubben som var kvällens värdar och de bjöd på en otrolig kväll. Båttur från kind till slattefors. Välkomstdrink och sedan god mat tillsammans med trevligt sällskap. Det var en kväll att minnas och jag tackar alla kära som var där för en underbar kväll. Det var det perfekta slutet på denna dag som börjades med fyra timmars slutprov i fysik B. Nu är det över och jag kan njuta av vad som väntar. I morgon blir det träning-skola-jobb-fadderfest och en eventuell övernattning hos mannen nr 1. Lördag börjar med morgonfika med den fina, sedan peppning som tusan. Hela dagen kommer jag spendera dansandes. Det är årets dansuppvisning på schemat. Forumteatern är bokad och lär bli fullsatt för nu sätter folkuniversitetet upp årets show. Jag är nervös som tusan men så förväntansfull. Hela dagen blir ägnad åt genrep och uppvisningar för att sedan på kvällen sminkas om för Studentskiva. Denna gång med Charter tema så på med solglasögonen, hawaiiskjortan och flip-floppsen, en dunderkväll att vänta.

Söndagen balträning sedan Dahlbergs Café.


Kommentarer
Postat av: Sara

You look amazing!!!

2009-05-09 @ 23:25:51
URL: http://sarasvedlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0