Crazy time.

ojoj vad mycket det är som händer nu, inte en lugn stund, inte en tråkig stund!! Jag borde egentligen sova nu och samla mina krafter inför den kommande veckan men jag bara måste skriva om lite som har hänt först.

Senast jag skrev så var det onsdagsklubbens studentskiva. Sedan dess har det varit Charterskiva, dansuppvisning på forumteatern, elevrådets studentskiva på strandgatan. Och sist men absolut inte minst min, millas och ninas egna studentskiva på matverksta'n. Det har varit otroliga veckor med mycket plugg och stress om dagarna men med underbara kvällar och nätter. Nu är det en vecka kvar i skolan, en vecka full av balträningar, fixande av klänning, hår och allt som ska förberedas inför den stora dagen på lördag. Som medlem i balkommittéen innebär balen också mycket bestyr och saker som ska fixas för att dagen ska bli så bra som möjligt! Den stora nyheten just nu är också att dagen efter balen, söndagen den 31 maj, kl 17.35 då sitter jag och Emma på ett flyg!! Ett flyg till Kreta där vi ska vara en vecka och bara njuta. Vi bokade i fredags och taggar otroligt mycket. De kommande veckorna är så otroliga att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag njuter som bara den, försöker ta in varje sekund och bara njuta. Jag är lycklig, JAG ÄLSKAR LIVET! 


Kommentarer
Postat av: storasyster Fia.

jiiisses sanna, jag fattar inte att du är så stor, när faan hände det här?? haha nevars, njuuut av tiden nu å se till att ta många, mååånga kort. jag har precis kollat igenom massa gamla kort å det är så kul att ha fina kort som minnen! snart är du fri och du kan göra precis vad du vill!!

2009-05-25 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0