I don't wanna be without you.

ojojoj, mycket skolarbete just nu. Känner mig rätt fast, man vet hela tiden att man har det liggandes över en och som man måste göra klart. Min PA-rapport ska in på måndag så hela helgen kommer spenderas framför datorn, skrivandes. Vet inte ens var jag ska börja. Det som håller en uppe är tanken på att mysa hos pojken min på fredag, träna hårt imorgon, och resten av helgen den tiden som blir över. Jag ska träffa Erica. Tove H på måndag. Så har saker att se fram emot, det är det emellan som är tungt.
Har Eng C muntlig redovisning imorgon, skulle gjort den idag men hade jätteont i huvudet redan när jag vakna. Palla mig upp för biologi på morgonen men efter den kände man energin försvinna. Blev att åka hem och lägga sig på sängen.
Jag är lite nervös för morgondagen, om man är tillräckligt förberedd och så. Vet inte om jag har tillräckligt mycket fakta.
Jag får se hur det går, får bli lite kort. Förhoppningsvis är språket bra istället.

Veckan har än så länge varit bra, förutom plugget då. Vaknade i måndags av en väckarklocka som ringde, halv sex ajaj vad tidigt. Det är pojken som ska iväg till jobbet. Jag ligger kvar och myser under täcket. Han åker till jobbet och jag somnar om. Klockan ringer åter igen vid halv åtta. Jag traskar mig upp efter lite om och men. Jag beger mig till gymmet där jag kör lagom hårt. Värmer upp, styrka och löpning 5 km. Åter till lägenheten, duschar och beger mig till skolan.

Tisdag, plugg och sedan träning med cissi. Vi kör step 3. ojoj vad det var hårt. Ska det vara så ska det vara..

Jag lyssnar väldigt mycket på Beyoncé just nu, hennes senaste album är underbart. Rätt längesen det kom ut men låtarna hamnar direkt i hjärtat.

I fredags var jag och Emma i Sthlm. Vi var på Chris Brown på hovet. Det var så värd och jag hade en underbar kväll.
Efteråt körde jag hem till linköping, vi fick skjuts av Emmas pappa upp men han hade fått feberfrossa när han var hos sin bror under konserten så det blev för mig att ta över ratten. Natt, halt och långt. Men det gick så bra så :).




Tack för en underbar kväll Emma!

Kommentarer
Postat av: Sara

Chris Brown Sanna, jag ar sa avundsjuk!! ser bra ut bakom ratten dar ocksa! ;) I love you! <3

2009-01-29 @ 02:08:25
URL: http://sarasvedlindh.blogg.se/
Postat av: syster sandra

Hej syrran! Jag kollar allt in här ibland och ser man på, du fick vara chaufför, det sa du väl till pappa och mamma antar jag;) Vore ju roligt om du kunde komma och hälsa på mig någon helg nu i vår, men du har ju rätt fullt upp, men någon helg kanske vi kan pricka in! Många kramar från uppsala

2009-01-29 @ 22:49:42
Postat av: emma

Vi får ta och hitta på nått snart Sanna, jag har ju saknat dej! Chris Brown var verkligen underbart, det blir svårt att slå ;) PUSS!

2009-02-01 @ 03:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0