För de vackra stunderna.

Sista terminen på gymnasiet. Balträningar, pluggstress, förväntan, längtan, studentskivor, utekvällar på platens, balen och studenten..

Tiden går fort så ibland måste man bara stanna upp och ta ett djupt andetag, se sig omkring, vad betyder mest, vad vill man, vad har man. Min vardag kretsar just nu kring träning, skola och bal. Det är saker som ibland kan kännas både pressande och stressande (menade inte att rimma), men mest känns det bara bra just nu. Speciellt måste jag säga att det är träningen och motivationen som ger en så mycket mer energi.

Nu vill jag bara att våren ska komma, med mer färg och ljus. Jag ser fram emot vårpromenaderna.




Because it is you and me now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0