Better times.

Gårkvällen spenderades på Platå med mina tjejer Cissi och Alma. Kvällen började lite konstigt med lite problem i dörren men det löste sig tillslut. Nya vakter gillar vi inte. Innan var vi hos Alma och tog det lugnt med tjejsnack.. Väldigt mycket gammalt diskuterades. Hur allt har ändrats de senaste åren, senaste året till och med. Allt ändras hela tiden, man har lite svårt att hänga med ibland. För ett år sen trodde jag aldrig att mitt liv skulle se ut som det gör idag. Visst skolan var ju självklar men allt annat. Jag är bara så glad över allt jag har fått uppleva speciellt under det senaste halvåret. Malta med tjejerna, två underbara veckor i Mexico, en mysig långhelg i Malexander med julfirande med många vänner, Åre en vecka med pojkvännen, cissi och ertz och resten av ett härligt killgäng. Blivit kär, jobbat med balkommittén och förberett för våren som nu ska komma. Jag är redo, jag är lycklig och det enda jag vill just nu är att värmen ska komma och att den ska komma med min bästa vän. Jag saknar henne jättemycket och är det som saknas i mitt hjärta. Jag älskar dig!

Kvällen fortsatte som sagt på Platå, väldigt mycket folk. Mycket studenter. Det var kul, vi dansa mest. Jag tog vatten istället för drinkar - man blir tråkig då man har hårdträning och plugg..  Jag blev därmed den objektiva i gruppen som fick se till att inga dumma sms skickades till fel personer och sådant. Men det gjorde mig inget. Så länge jag fick dansa.
Jag gick lite efter två hem till Alma medan tjejerna var kvar på platå och sedan gick på efterfest. Jag tog som sagt en lugnare kväll men det var skönt. Jag fick dansa, ha kul med mina vänner och sedan ligga i en varm säng när kl var tre.

Idag är det mycket plugg som gäller. Jag ska börja så fort jag skrivit klart här. Det är min PA rapport som ska in på måndag och eftersom jag har haft så mycket i veckan börjar jag skriva idag. Känns sådär. Jag ska iaf vara duktig och skriva på nu, sen kan jag se fram emot att gå träna och sedan äta god tacos hos Fredrik.

Puss och hej från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0