Åre

Ojoj, går inte att sammanfatta denna vecka rättvist. Vi kan väl säga, vilket jag tror alla håller med mig om, att den började lite rostigt. När vi anlände till Björnen i Åre och insåg att vi skulle bo väldigt trångt och sova ännu trängre så var det några sura miner. Men detta löste sig rätt fort och vi insåg att göra det bästa av situationen. Jag och Cissi kände oss därefter lite mer välkomna och en underbar vecka började.
Det har varit fest, det har varit familjespel, det har varit hård kamp mellan vinnare och förlorare vid matbordet, det har varit hård kamp bland killarna på golvet, härlig nyårmiddag följt av firande på torget i Åre by, underbart med en speciell person, ihjälfrysning på torget i väntan på taxi i ett antal timmar, snökrig med Fredrik och Tobbe - speciellt av fredrik då han slänger upp mig på axeln, när jag bara har underställ och tröja på mig, och bär ut mig i snön.. kan kanske förklara varför jag är sjuk hemma idag?..
En underbar helg fick avsluta, den innehöll den sista kvällen i åre då det var girlsnightout! Jag och Cissi tog skidbussen in till Åreby där vi träffade Pia på hennes jobb där vi avnjöt några härliga drinkar sedan drog vi vidare mot dansgolven på Bygget! 

Sist men inte minst så har det varit jäkligt mkt SKIDÅKNING!  Jag är inte världsbäst men fytusan vad kul det är, jag tror mina medkamrater instämmer när jag säger att jag hörs lång väg i backen ;).

Det har varit en fantastisk vecka som jag aldrig kommer glömma!

Jag vill även tillägga.. GOTT NYTT ÅR!!




Medlemmar på Åreresan 08/09: Jag, Cissi, Fredrik, Oskar, Jonas, David, Marcus och Tobias.  =D

Tack för en underbar resa!!


Kommentarer
Postat av: cissi

tack själv älskling!

2009-01-08 @ 16:53:43
Postat av: Pia

Sjukt kul! :) ser fram emot fler bilder? ^^

puss

2009-01-09 @ 04:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0