Everywhere I'm looking now, I'm surrounded by your embrace.

Uppe med tuppen denna söndag, nja okej tuppen gal ett par timmar innan min uppgång men klockan ställd på åtta och uppgång halv nio tycker jag är starkt på en söndag. Veckans vilodag enligt herren själv. Jaja, jag försöker hitta ursäkter till att inte göra vad det är jag måste göra, vilodag hah. Det var längesen söndagar var vilodagar för mig. Antingen är det jobb, plugg eller träning. Sällan man bara får sova då.
Så vad är då anledningen till dagens tidiga uppgång, jo mitt PA arbete så klart. Det går framåt, jag skriver på och det känns inte helt hopplöst längre. Vet hur jag ska skriva ungefär men det tar tid att få det ner på pappret. Speciellt då det finns så mycket roligare saker att roa sig med. Det jag kommit fram till är dock att jag gör hellre klart det så fort som möjigt så att jag sedan kan hitta på roligare saker. Vill hinna med att träna idag innan jag ska till Fredrik ikväll, vilket kommer bli dagens höjdpunkt.

NU ska jag fortsätta skriva..




Laddad innan Chris Brown förra helgen.

Kommentarer
Postat av: sandra

jo men det har du allt rätt i ;)

2009-02-01 @ 20:28:18
URL: http://suspicion.blogg.se/
Postat av: emelie

hoohoh. ska du ut ihelgen ? ses snaaart ?<3

2009-02-06 @ 15:56:37
URL: http://leeopaard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0