Burning through my darkest nights.

En vecka har passerat. ojoj vad mycket man har gjort.

I torsdags gick jag på stan med Ertz efter skolan - t-shirts letande, mat och te. Jag drog mig sedan till feelgood där jag mötte cissi och vi körde hårt med bodycombat och core. Duscha och bli upphämtad av Daniel. Hem till honom, god mat och te och vänneravsnitt-marathon.
Lägga sig tidigt för kl 6 ringde klockan dagen därpå, ojoj vad svårt det var att ta sig upp men tillslut satt vi där på cykeln mot feelgood. Kvart i sju började passet - bodypump. En timme av styrketräning. Dusch och sen kom höjdpunkten. Vi gick till Scandic och åt frukostbuffé. 110 spänn men gud så gott !!
Fredagen började bra och fortsatte likadant. Träffade Milla och Nina på steve's senare, diskutera vår studentskiva.
Gick sedan till EH där Cissi befann sig med Alma och Sandra. Blev en ganska lång fika följt av en sväng på stan med Cissi.
Hem till Fredrik, fick vänta på honom själv ett tag men han kom slutligen hem och vi laga lite mat och sedan var det biotajm ;). Yesman. Mycket bra film förövrigt.
Sov hos honom och tidigt ringde klockan, halv nio. Bara att palla sig upp, jag skulle till jobbet och han till fotbollsträning. Snäll som han är fick jag skjuts till Gamla Linköping.
Jag skulle börja 10 men var där halv tio men det var tur för det var mycket att göra så det var bara att hoppa in i det. Jobbade hela dagen. Fick besök av både föräldrar som snällt kom med lunch åt mig och Fredrik och Ertz.

Kom hem vid 18 och sen var det bara att ladda om, äta lite och duscha sen ta bussen in till stan där jag träffade Cissi och Hanna och senare Daniel och Jesper. Vi skulle på förfest hos Anton, jag och daniel gick förbi hemköp på vägen och köpte lite läsk medan de andra gick direkt till Anton. Lite letande senare och vi anlände :). Alla killar var där. Underbart att träffa alla. Oskar, Anton, skeek. Love och Linus saknades ju men det var en lätt värd kväll. Anna, Martina och Tina kom senare och en mycket bra kväll tog sin början.
Vi begav oss till platens när småtimmarna kom. Träffade lite Åre-killar. Mycket dans och skratt.
Vid tre hittade jag min kille och vi gick hem till honom. Spenderade morgonen ( okej mer eftermiddagen ) hos honom och sedan blev det att åka hem, äta och sedan åka in till stan igen. Träffa Cissi, vi försökte oss på ett träningspass men vi var lite för trötta så vi gav snabbt upp och satte oss på steve's istället. Mysig fika sedan bio. "I taket lyser stjärnorna".

Mysig kväll som mycket skönt avslutades i min alldeles egna säng.

I torsdags fick jag en liten överraskning av Emma i skolan. När vi kom dit på morgonen var engelska lektionen inställd så vi myste och firade alla hjärtans dag ( lite i förskott ) i skolans cafeteria.



Jag åt en halv, stort steg för mig, låter löjligt jag vet men ni som känner mig vet hur jag är ;).

Happy valentines Day.  Jag hoppas alla fick en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

kääära littlesis, jag tror att du kommer gå in i väggen om du håller på i den här takten ;) haha nee men vad kul att du har mkt att stå i, det är ju trots allt sociala grejer såsom bio, fika och träning och mys. heeja sis!

2009-02-17 @ 23:09:18
Postat av: Sara

GLAD ALLA HJARTANS DAG!!

Fullt upp som vanligt tjejen!

Jag blir stolt over dig over den halvan!

I love you!

2009-02-19 @ 02:33:11
URL: http://sarasvedlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0