breath

Du gör mig lycklig, du ger mig kraft och din kärlek är allt jag behöver. Du har gett mig den ultimata gåvan, gåvan av att veta vad kärlek är och möjlighet att få uppleva den tillsammans med dig.


Helgen har gått fort men den har varit den bästa på länge. Fredagen kom och päronen åkte med packad bil och släp till Helsingborg över helgen. Efter ett träningspass på eftermiddagen åkte jag hemåt och städade lite innan mina gäster kom. Det var mexicoreunion på planeringen. Jag, Daniel, Camilla och Jesper lagade goda enchilladas och hade en myskväll. Saknat att bara umgås vi. Mexico var längesen nu men minnena är fortfarande lika starka. Den perfekta resan.
Lördagen spenderades först i fotbollshallen i ryd där jag kollade på Fredrik när han spelade. Det var roligt att komma tillbaks till hallen, sitta och kolla på de duktiga fotbollspelarna. Jag saknade fotbollen väldigt mycket i det läget, att bara få ta på sig fotbollsskorna och springa ut på planen gjorde att pirrade i benen efter längtan. Men trots det så är jag nöjd med mitt beslut att sluta med fotbollen. Åtminstone nu. Det känns tufft och jag kommer sakna det ännu mer när våren kommer. Men jag har inte tiden, dansen börjar nu, balträningar är igång, jobb framöver, gymmet, vänner och skola. Fotbollen går inte ihop med det schemat och jag antar att jag måste helt börja acceptera det nu. 
  Efter några timmar på läktaren cyklade jag åter mot malmslätt och ica. Det handlades mat till kvällen och efter en lite vinglig färd hem fixades det för fullt.
Lite tända ljus och en ugn som pep senare var maten klar och Fredrik kom. Finklädd med rosor i hand :).
En underbar kväll, helt och hållet!
Söndag betydde balträning och lite plugg sen åkte jag hem till killen nr 1 och såg på beck.

Nu är det ny vecka. Höjdpunkten är att dansen börjar idag!! Ska åka in om lite mindre än två timmar. Ska bli fantastiskt.

Pussshej från mig.



Åre 08/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0