You make me feel.



Vi har alltid lika kul!! Älskar dig vännen. Bilder från i fredags hemma hos cissi. Sandra leker fotograf och linna, ja jag vet inte vad hon gör !

Helgen har varit mycket bra, började med en härlig utgång i fredags med Cissi, Sandra, Alma, Linna och Linh. Stockholmskillarna från Malta var på besök och vi spenderade kvällen tillsammans med dem på Platå. Riktigt kul kväll med dans och prat. Jag dissade dock efterfesten på scandic och begav mig till killarnas lägenhet i stan där jag var lovad sovplats. Vaknade runt tolv på lördagen och spenderade resten av dagen och kvällen med Fredrik. Macke kom dit vid fyra så köpte vi wokaway. Mycket gott, men lite för starkt för vissa. Jag svek tjejerna med utgång på lördagen och sov kvar hos Fredrik. Vilket nog var bra för ingen chans att jag skulle orkat jobba idag om jag varit ute igår också.
Första Advent = Julmarknad i Gamla Linköping = Mycket folk och mycket jobb på Dahlberg's!! Hade en mycket trevlig dag med mina arbetskamrater. Jag har sån tur att få jobba på ett sånt ställe där alla klickar så bra och även när det är som stressigast har roligt. Mysigt med tända ljus och med tomteluvan på huvudet serverades kaffe och lussekatt hela dagen..

Imorgon börjar en ny vecka. En vecka med plugg. En vecka med träning? Jag måste komma igång igen nu.



Jag ska börja med att sova ut. Puss och hej från mig. God natt och god första advent!

Kommentarer
Postat av: cissi

love you too baby

2008-12-01 @ 10:16:32
URL: http://ceciliajarneteg.blogspot.com
Postat av: Karro

Jaa det var jag, bara 1 timme eller mindre iofs! Synd att jag inte såg dig :)

2008-12-01 @ 20:42:32
URL: http://paintmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0