Snowflakes.

Ibland mår man bara så bra. Jag älskar den här tiden, den är den bästa. Speciellt när man delar den med otroliga och helt underbara personer. Jag har haft sån tur med vilka som jag får kalla mina närmsta vänner. Jag har haft en mycket bra vecka.

Mån: Träffade Cissi efter skolan och fikade på Barista. Det var riktigt längesen sist då och så får vi inte ha det! Vi planerade lite inför kommande helger och veckor. Nu i helgen så Malexander är på menyn och om två veckor TVÅ VECKOR!!? åker vi till Åre en vecka. Fira nyår där med bästa killarna =), vi diskuterade nyårsoutfit  som börjar bli lite ont om tid med att fixa nu! Efteråt vandrade Cissi hemåt för kvällsplugg medan jag hoppade på bussen till Daniel. Där jag träffade han och Ertz.  Vi åkte och handlade mat, taco! Och hyrde film. Jag fick köra på hemvägen, roligt! Sen kom Fredrik och hjälpte till med maten och planeringen för helgen som var huvuduppgiften för kvällen. Jättemysig kväll med mat och film och vi lyckades få ihop de mesta inför helgen! =) Jag fick skjuts hem av Daniel vid tio. Jag blir bortskämd av den karln. =) Men jag klagar inte!

Tis: Efter skolan åkte jag hem och försökte plugga en del för engelska seminariet vi skulle ha dagen därpå. Blev en lugn hemmakväll i soffan med boken framför sig.

Onsdag: Jättemysig dag! Efter ett avklarat seminarium vandrade jag neråt stan där jag träffade Hanna, Anna och Tina och vi slog oss ner på Wayne's. Några timmar senare, mkt prat senare gav vi oss av mot olika håll. Jag hem till Fredrik för att byta mina tight till jeans denna kalla vinter dag! Snäll som han är =) fick jag låna hans cykel till Caféet där det var julmys på planeringen. Trogna arbetare på Dahlbergs, gamla som nya var där och det var glögg, tända ljus och massor julstämning. Julpyssel var längesen man gjorde men där kom man snabbt in i det och det blev lite olika saker att hänga i granen och lite vaxljus. Tyvärr hade mina saker lite olyckor titt som tätt. Så jag kom hem med bara två ljus i slutändan. Efteråt cyklade jag till Fredrik. Jättetrötta båda två somnade vi fort.
  Onsdagsfika med Tina, Hanna och Anna.

Tors: Vaknar av en väckarklocka, 03.45 ajajaj. Det är Rydi som ska iväg till jobbet. Jag somnar snabbt om och går lite gladare upp kl 7. Skoldag väntar. Håltimme mitt på dagen så jag följer med Daniel och Kron till frissan. Kron skulle fixas till lite =). Jag och Daniel parkerar oss i fåtöljerna där med varsin tidning.
   Jag går sedan hem till fredrik, så bra att han bor i stan. Hämta min väska och fixa till lite i lägenheten. Tillbaks till skolan för en sista lektion.
   Möter upp Daniel och går till Domkyrkan. Det var julkonsert =). JULSTÄMNING!
Åker hem, men bara för en snabb visit. Åt lite snabbt för att cykla till Kron. Det var dags för att bada badtunna. För er som inte vet vad en badtunna är så är det utomhus bad. Man sitter som en stor tunna med uppvärmt vatten ute i snön. Det var jag, Kron, Daniel och Calle. Blev rullningar i snön och snabbt tillbaks i varma vattnet. Jag var en fegis först men klarade det sedan ett par ggr. ;)
Vi avslutade med att kolla på Harry Potter, fjärde filmen. Mysig och härlig kväll =).

Idag är det fredag och det är ikväll som vi beger oss till Malexander. Dagens planering är detta. Laga två potatisgratänger. Plugga rättskunskap, duscha och packa. För att sedan kl 18 ungefär åka tillsammans med Fredrik, Daniel, Ertz och Cissi till Malexander. Laga mat och dricka mkt glögg med tillbehör ;). Imorgon kommer Malm, Jesper och Alma och kanske Emelie. Då är det julbord på kvällen! Hemfärd sker på söndag.

Ha en underbar helg, för det ska jag ha!



Bara för att jag saknar dig och önskar att du skulle med i helgen! Jag önskar alltid att du är med. Nu är du i USA och har det väldigt bra, jag är så glad för din skull! Jag älskar dig Sara. Alltid din.  Lyssna på den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0